Stop whining.



Är det bara jag som tycker att det är jobbigt att duscha? Eller alltså det är inte jobbigt när man väl står inne i duschen med det varma vattnet på. Nej det är när man ska ut ur duschen som är jobbigt, jag fryser som en jäkla gris. Jag har alltid varit fryssen av mig så jag dör nästan varje gång jag ska ut från duschen. Sen är det min fobi mot blöta golv och hårstrån. Jag får verkligen panik om jag har ett blött hårstrå på foten!! Helt ointressant egentligen och jag vet att det säkert låter helt mongo men så är faktiskt fallet.



Och så alla ni som tjatar om att jag inte ritar mer och blahblahblah, sluta med det! Det är sommar och jag pallar inte att sitta inne och rita när det är så fint väder ute, jag vill vara ute och njuuuta. Sluta läs min blogg om du bara vill se konst eller kika i arkivet eller vafan ät en glarre och var glad i stället.








This is how you do Chanel.
Kommentarer
llEmmall säger:

Håller faktiskt med dig lite om det där med att det är jobbigt att ducha.. visst, själva duschen är ju jätteskön! Men sen att man måste torka håret (jag plattar dessutom håret eftersom att jag har ostyrigt självfall) så denna jäkla prosedur varje gång man dushcar och tvättar håret.



Håller även med dig om det med sommarn, Var ute och NJUT! Måla ska man göra då man känner för det, och inspirationen är där.. annars känns det bara tvingat, och sällan att det ens blir bra då...



Ha en fortsatt härlig tisdag! :D

2010-06-22 | 14:25:54
Bloggadress: http://www.lemmal.devote.se
Fanny säger:

Jag känner ingen mig!

2010-06-22 | 14:59:56
Bloggadress: http://komigenfanny.blogg.se/
nathalie säger:

hahaha, bra skrivet! (andra stycket)



trist med fobier... :(

2010-06-22 | 22:34:15
Bloggadress: http://igottagetsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback