Badrum? Not okay.



Phjuue jag är helt slut. Jag har stått på alla fyra och städat i flera timmar i dag. När jag var färdig var jag svettig som en gris. Sist jag var så svettig var när jag var hemma hos mamma och pappa och sprang på deras springband. Ja det säger väl kanske en del.. hoho.

Fy bubblan vad jag hatar toaletter och gamla matrester i köket. GROSS! Jag är så jäkla rädd för att råka nudda vid matresten i köket eller vid hårstrårna i badrummet. Många vet inte att jag har en sjuuuuk stor fobi för hårstrån. Speciellt när dem är blöta. Jag skulle aldrig kunna gå på ett badhus heller, det finns liksom inte. Usch jag ryser bara jag tänker på det. Bara tanken på att gå på hårstrån efter att jag har duschat får mig att må illa. Jag går alltid på tå på badrumsgolv och har gjort det ända sen jag var gammal nog att fatta att det var äckligt.. typ 4 år eller ngt?

Andras badrum i över huvud taget är en pina för mig. SPECIELLT på campingar, det går bara inte. FYFAN. Samma med hotell.. det är en anledning till varför jag och Patrik bara åker till fyra eller femstjärniga hotell nu för tiden, för att badrummen ska vara OK. Det är så kul för mamma och pappa minns än att jag var sån här redan när jag var liten då vi var på skara sommarland, utomlands osv. Haha.




Kommentarer
Isabel säger:

Toaletten där till höger skulle man ju ha :) Men lider du bara av denna fobin när det gäller andras hår eller även när det är ditt eget hår? Själv är jag glad att jag inte har den fobin för så mycket hår som jag tappar när jag duschar. Det är verkligen ett måste att städa toaletten ofta i detta hushållet :D Kram

2010-05-19 | 21:36:51
Bloggadress: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback