Digging for gold.

 
 
Nu har kärlen släppt i marken och det betyder att det är dags för att gräva för bredbandet. Det är fasiken inte lätt när man är van vid att ha bredband sen flera år tillbaka att helt plötsligt bara inte ha det. Vad komplicerat allting blir liksom. Man kan ju inte ens uppdatera allt på mobilen utan det. Knäppt. I och för sig kan jag göra det på jobbet men det är smidigare med bredbandet hemma. Så köste vare köste vill som Anton, Emils pappa, skulle ha sagt. Ja jobb det finns det alltid när man har hus har jag märkt på dom här fyra månaderna, haha. Jag håller på att renoverar lilla prinsessans lekstuga också. Superkul ska det bli att få inreda den. Sen är det även dags att sätta upp ny osb och nytt gips i gästrummet också. Och senare i sommar ska vi ta tag i lilla toaletten. Det är tur att vi tycker sånt här med renovering är kul och att vi har så pass mycket hjälp som vi får av våra repektive familjer. Något jag inte visste själv att jag tyckte var kul var att hålla på att påta i trädgården. Nu vet jag dock inte om det är för att det är nyhetens behag kanske.. det får vi se. Men det passar bra just nu i och med att dotra älskar att hänga ute vid sin sandlåda och gungställning.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback