Céline - 4 månader.

 
 
Nu är hon alltså 4 månader lillskruttan. Den här senaste månaden har gått så sjukt fort, känns inte alls som att det var länge sen jag sist skrev 3-månadsuppdateringen.  Såå vad har hänt då? Massor känns det som. Hon älskar numera att stå när någon håller henne under armarna men hon orkar inga längre stunder. Hon vill helst sitta för annars kan man ju missa något och ligger hon på rygg så gör hon som små situps liksom för att försöka komma upp. Skitagulligt. Hon kan ju inte sitta själv ännu men med stöd går det bra små korta stunder. Hon har fortfarande händerna i munnen näst intill hela tiden och dom är alltid dyngsura eftersom att hon dregglar en hel massa. Och har hon inte sina egna händer i munnen så tar hon mer än gärna in mammas hand i munnen.
 
Leksaker blir mer och mer intressant för var dag som går. Roligt nog så är hennes två ugglor favoriterna. Dom har hon till och med skrattat högt åt som hon även började med denna månad. Mitt mammahjärta smälter ganska så mycket när det sker kan jag lova. Finaste skrattet jag någonsin har hört. Hon har börjat sova i egen säng, innan sov hon i ett babynest mellan oss. Och jag tror att det är jobbigare för mamma att hon inte sover mellan oss längre än för henne själv faktiskt. Och till sist så har hon även testat gröt. Det var väl ingen jättesuccé direkt och vi kan nog konstatera att det inte är något litet matvrak vi har.
Kommentarer
GG säger:

Grattis, grattis får man lov att säga :-)

Svar: Tack säger Céline! :-)
Emma Damm

2013-05-25 | 12:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback