I feel kinda preggers again.

 
En sliten morsa med svarta ringar under ögonen och slarvigt uppsatt hår. Det bjuder jag på.
 

När lillkorven är lite tjorvig så åker bärselet fram. Och my do I feel preggers again när jag sätter på mig det! Jag kan inte fatta att hon varit i mig liksom. Visserligen 1 kilo lättare Céline men ändå. Inte konstigt att det är extra jobbigt på sluttampen. Det sjuka är att det i dag har gått 6 veckor sedan jag var höggravid och jag har redan glömt hur sparkarna kändes... :-( Dom kan jag faktiskt sakna trots att jag tillhörde dom kvinnorna som inte tycker om att vara gravid. Jag har även glömt hur det kändes att ta på en gravidmage.. är det inte konstigt? Jag kommer ihåg att när jag innan jag var gravid undrade hur en gravidmage kändes att ha och ta på, och nu undrar jag samma igen. Strange.
Kommentarer
GG säger:

Ni gör det fantastiskt bra så här långt, keep up the good work även om det är jobbigt ibland!
Nästan varje natt vaknar lilla Céline och hejar på VSK fotboll, skitkul tycker hon! Hon drömmer om en massa snygga killar som jagar bollen. Mamma Emma och pappa Patrik försöker förklara för henne att man ska sova när man är bebis och att hon i alla fall inte kommer få dejta grabbarna förrän hon fyllt 23 allra minst, men Céline verkar inte lyssna på det örat riktigt. Ok, lite ont i magen gör inte saken bättre.....
Att som förälder vandra några nätter fram och tillbaka i huset, trött som en zombie gör att man får lite perspektiv på saker, och man gör allt för att sitt barn ska må bra. Céline, Er dotter, det bästa som finns. <3

2013-03-08 | 23:33:39
GG säger:

Haha, tangenterna på mobilen blev visst mina bästa vänner efter gårdagens bastukväll. Får nog "barnsäkra" den....


2013-03-09 | 20:48:40
GG säger:

Haha, tangenterna på mobilen blev visst mina bästa vänner efter gårdagens bastukväll. Får nog "barnsäkra" den....


2013-03-09 | 20:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback