Célines rum.

Ni är flera som har frågat efter bilder på Célines rum. Och ÄNTLIGEN har allt kommit på plats så jag kunde fota :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eftersom att vi inte visste om könet när jag var gravid, då vi renoverade bebisrummet så fick det bli neutrala färger i rummet. Väggkuberna väntade vi med att köpa till det att hon var född och vi visste könet så att det skulle bli någon sorts färgklick. Hade det blivit en pojk så hade det blivt gröna kuber, nu vart det lila :-) Jag är typiskt sådan som gillar blått och grönt på/till killar och rosa och lila på/till tjejer. Inte för att det SKA vara så utan för att jag helt enkelt tycker att det är fint. Och ja jag tror ingen har missat att jag älskar ugglor vid det här laget? ;-) Jag är väldigt nöjd med rummet. Kanske att det är lite "kalt" men det blir bättre när leksakerna börjar fyllas på. När hon blir äldre blir det även någon fin fondvägg. Fast jag hoppas att vi hunnit flytta till ett hus tills dess.
Kommentarer
Torie säger:

Gulligaste jag sett!

2013-03-04 | 14:42:16
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se
GG säger:

Jättefint!

2013-03-04 | 16:37:58
Elin säger:

Men åh så fint. Jag och Linda prata om att det vore så kul om vid kunde träffas något här i vår. Vore super mysigt! Kram fina du

2013-03-04 | 17:05:43
Bloggadress: http://ellliiinnn.blogg.se
Anonym säger:

Jättefint! Måste fråga, vart har du köpt hyllorna? :-)

Svar: Tack :-) Härifrån är dom köpta: http://www.jollyroom.se/varumarken/n-z/sebra/sebra-bokhylla-oval-blackberry.html
Emma Damm

2013-03-13 | 09:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback