Tackkort.

 
 
 
 
 
 
32 stycken tackkort gjordes. Tog sin lilla tid vill jag lova. Jag tror inte dom som öppnade korten kan förstå hur jag kämpade med spetsbanden som sitter runtom kortet (Dom ska by the way dras av och inte öppnas liksom). Stansen som stansar spetsen hade nämligen gett upp sen sistens. Så dom sista fick faktiskt Patrik hjälpa till med att stansa, då mina händer inte längre pallade trycket. Jag vart ganska nöjd jag med korten även denna gång. Ja förutom att jag glömde att göra dikten till höger i kursiv stil men jag orkade inte skriva ut nya. Nu känns det helt tomt.. inget mer att göra och pyssla med inför dopet :-( Tänk om man kunde få jobba med något sånt här, vilken dröm! Vad är det för typ av yrke? Finns det något sådant yrke ens?
Kommentarer
GG säger:

Kanonfint tycker vi alla, och gammelfarmor grät en skvätt, May-Britt var lyrisk, tror även Rille" hade en tår i ögat :-)
Du får väl lägga till den här "servicen" på din firmablogg, att du kan fixa högkvalitativa inbjudningar och tack efter dop och bröllop etc ;-)

2013-06-11 | 10:52:50
Inga-Lill Karjalainen säger:

Hej! Tack för de otroligt fina och personliga tackkorten. Sköt om er och ha det så bra. Kram

Svar: Det var så lite så :-) Tack det samma. Kramisar
Emma Damm

2013-06-22 | 13:41:34
Bettan säger:

Gud så fina kort!
Vilket arbete

Svar: Tack så hemskt mycket. Ja det tog sin lilla tid :-)
Emma Damm

2013-08-30 | 12:52:50
Bloggadress: http://chilipuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback