Sommarens planer och bilder.

Oj.. två veckor sedan jag skrev. Och det är inte i brist på att ha något att skriva om utan snarare tvärtom. Och när det blir det för mycket så hoppar jag helt enkelt över att skriva om mina dagar i stället.
 
Änyhow. Just nu längtar jag till den 27:e juli. Då ska nämligen jag och sambon åka till Stockholm och kika på Gyllene tider, shoppa och övernatta på fint hotell över en natt. Det kommer att vara den första natten utan Céline på 6 månader (HJÄLP). Ja det kommer nog att vara jobbigast för mig, Céline kommer nog att stortrivas med mormor och morfar här hemma. Vi känner oss så klart trygga med att lämna henne till dom eftersom att hon känner dom så väl. Vi träffar dom alltid flera gånger i veckan. Dessutom ska dom sova här hemma där hon känner sig extra trygg :-) Det kommer att bli så bra såååå.. (peppar mig själv) Det är bara det att JAG kommer att sakna henne och undra vad hon gör och hur det går osv hela tiden.
 
Sen så drar vi förmodligen på semester den 29:e juli. Husbilssemester. Ja herregud... det trodde jag aldrig. Patte, jag och Cess i en husbil, haha. Men det kommer nog att bli mysigt. Vi ska bland annat till Astrid Lindgrens värld. Och ja inte för Célines skull för hon kommer nog inte bry sig om vart hon är och kommer heller inte minnas ett skvatt utav det. Utan mer för min och Patriks skull. Vi är nämligen tokiga i Astrid Lindgrens filmer. Speciellt jag. Jag kan dom utan och innan. Vi tänkte även åka och kika där Astrid Lindgren är uppväxt, katthult där dom spelade in Emil samt där dom spelade in Barnen i Bullerbyn. Och ja så har vi planerat in massa fler ställen att stanna vid.. men vi får se hur det blir under resans gång :-) Jag tror att det kommer bli supermysigt i alla fall.
 
Här får ni btw några bilder på min skatt från dom senaste veckorna..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Sanna säger:

Åh hon är så fin Emma, blir kär :D hihi..

Svar: Åh tack goding. Måste säga detsamma om din skatt. :-) kramar
Emma Damm

2013-07-10 | 22:51:53
Bloggadress: http://sannafuentes.blogg.se
Denise - Mamma till Noah! säger:

Men gud så fin hon är! Vart är den där poolen med taket köpt? Riktigt smart ju!

Svar: Tack :-) Ja den är smart! Den är köpt på ToysRus :-) Var inte dyr alls heller.
Emma Damm

2013-07-12 | 10:17:37
Bloggadress: http://danajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback