Geocaching.

Haha jag orkar inte med mig och min vän Elina ibland! Hon var här och hängde halva dagen i går och när vi skulle gå ut och gå kom jag på att vi kunde testa på geocaching. Det där när man letar efter en skatt i skogen ni vet. Trodde aldrig att vi skulle hitta dit men vi tog oss dit..eller ja Elina tog oss dit för jag och kartor går bara inte ihop. Men tror ni vi hittade skatten då?! Nää såklart inte. Trots att det stod att vi stod 0 meter ifrån den. 15 min senare gick vi därifrån med typ 20 myggbett. Det måste ju ha varit någon som trott att man fick ta med sig skatten och snott den eller något. Typiskt våran otur i alla fall.

 

Kommentarer
Elina säger:

Ja men de va kul iaf! :D mys pys! 😘❤

2013-07-18 | 17:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback