Vecka 40.

 
 
Jag är där!! I vecka 40! Jag kan inte fatta det! Det är ju helt sjukt. 3 dagar kvar till BF. Fatta 3 dagar! Fast med min otur så räknar jag med att gå minst en vecka över tiden.. men ändå. Jag vet att jag ofta har skrivit att jag har ont och massa graviditetsbesvär.. Men det är ingenting mot hur tungt och jobbigt det är nu. Alltså. Jag tänker inte ens skriva ut huuuur jobbigt det är för då blir det för mycket klag. Dock vädjar jag till er alla som sms:ar och frågar om bebis har kommit, om jag känt något eller om det inte är dags snart att kanske inte skicka sådana sms så ofta just nu.. eller alls ;-) Jag går nämligen omkring och undrar exakt samma sak HELA tiden och det är så sjuuuukt jobbigt. Sen när även folk omkring en frågar så blir man ännu mer otålig. Jag lovar er att ni kommer få veta när bebis kommit ♥
 
Och förhoppningsvis så har jag fått bebis nästa gång jag uppdaterar här ;-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback