New years.

 
 
 
 
 
Nyårsafton blev inte riktigt som planerat. Vi skulle ju vara ensamma hemma jag och Patrik men i sista sekunden blev det ändrat då mina pärons vänner som skulle komma till dom blev sjuka. Så vi packade bilen och åkte hem till dom i stället :-) Det blev en lugn nyårsafton framför binglotto och en god trerätters. Precis som jag ville ha det.
 
I dag är det by the way 20 dagar kvar till BF. Räknade och trodde att det var 2 veckor kvar men det är ju 3 veckor.. kom tidigare snälla bebby. Komsi komsi!
Kommentarer
Linda säger:

Det är så spännande att du ska få barn Emma! Sist vi sågs tror jag inte ens att du hade träffat P. Var det reunion med Elin och Elina kanske? Åhhh.. tiden går så fort, men jag minns det som igår när vi hade hål i näsan, busringde och hittade på Katjakaj-lunarn. Vet inte om du kommer ihåg, But I DO!! Goooooda minnen! Hoppas allt är bra hos dig :-) kramar

2013-01-11 | 05:28:54
Bloggadress: http://lsg.blogg.se
Linda säger:

Hejj:-) ja, jag bor fortfarande i Norge och jag har väl varit här i 4,5 år ca. Men jag tror inte jag stannar längre än till hösten. Vill börja plugga, och det bästa är väl att göra det i Sverige. Vi får se! Haha, cp-Tora.. Just det!! Åhh, good times :-) Hade varit jättekul om vi kunde ses nån gång när jag är i Sverige o hälsar på. Kanske inte nu snart, jag fattar att du har mycket med graviditeten och bebisen när den kommer. Men när det "lugnat ner sig" lite kanske? Är det något du hade kunnat tänka dig? Kanske kan ta med Elin och Elina och ha en liten reunion igen? kraamis

2013-01-13 | 17:08:10
Bloggadress: http://lsg.blogg.se
Linda säger:

Hej:) finns en utbildning som heter event management. Men den är svår att komma in på, så jag får nog söka annat också. Ja, det måste vi få till... :-) ja, självklart förstår jag att det blir mycket med bebisen och sådär. Åhhh.. hoppas du skriver nåt mer om graviditeten och allt . Är så kul att läsa om. Ta hand om dig så länge så ses vi senare i år :-)!!!

2013-01-14 | 18:55:18
Bloggadress: http://lsg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback