Ensiffrigt kvar till BF.

 
 
Om ni bara visste hur jädra länge jag har längtat efter att få skriva den där rubriken som jag just skrev. MEN det sjuka är att ju närmare man kommer BF datumet ju overkligare känns det. 9 dagar kvar till BF i dag. Så max 23 dagar kvar till bebbe är här liksom. Man får nämligen max gå över 14 dagar här i v-ås. Den skulle ju till och med kunna komma NU om den vill. Inga som helst kännetecken på det ännu dock. I helgen blir sista magfotograferingen för då går jag in i vecka 40. Jag har ju "bara" fotograferat min mage var 5:e vecka (förutom i början). Jag tycker inte att man ser såååå stora skillnader på bilderna om man tar varje vecka.. känns lite onödigt.
 
Allt är liksom klart nu inför bebisens ankomst. Babyrum renoverat och uggleinspirerat (förutom sånt som ska upp på väggarna såsom tavor och väggkuber. Det fixar vi när vi vet könet), vagn köpt och bäddad, bilbarnstol med en bas monterad i bilen, vaggan i vårt sovrum är bäddad, och spjälsängen i bebbys rum är även den bäddad, alla bebby-kläder och snuttisar är tvättade, skötbordet hänger på plats med en musikmobil över, blöjor är också köpta. Ett par mini-converse som var bland det första jag köpte står till och med och väntar på att få bli använda. Hihi. Och ja mamma och pappa är redo. Så kom ut NU bebis!! ♥
Kommentarer
elin säger:

Får gåshud när jag läser :P

2013-01-16 | 07:28:28
Sandra säger:

Vilken fin bild. tror det är en pojke som kommer den 30:e :)

2013-01-16 | 17:23:51
GG säger:

Fina Ni är! Återstår en del arbete till mål, kämpa på ända in i "kaklet"! Ja jäklar, snart är Ni tre...

2013-01-16 | 23:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback