Två och en halv vecka gammal och redan en shoeholic?

 
Njaa det kanske inte riktigt stämmer.. men mor hennes är sannerligen en shoeholic. Men vem kan motstå dessa godingar från Converse och Ralph Lauren ovan? Ja inte jag i alla fall :-) Conversen är i storlek 1 och Ralphisarna i storlek 2. Jag tror minsann att jag ska köpa mig likadana Converse så att vi kan matcha Céline och jag. Kanske Patrik vill ha ett par han också.. eller det kanske är lite väl corny.. hela familjen i likadana skor liksom. Haha.
Kommentarer
GG säger:

Haha! Lika dojor på alla, då kanske Ni platsar i "Familjen annorlunda", är inte det en tv-serie?

Svar: haha jo jag tror det finns någon sådan tv-serie :-)
Emma Damm

2013-02-11 | 17:01:50
Malle säger:

Haha ja köööör hela family liks!!!

Svar: moster å!!
Emma Damm

2013-02-12 | 09:47:36
Bloggadress: http://malland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback