Napperi.

 
Eftersom att Céline är en liten nappunge så beställde jag hem lite mer personligare nappar. Självklart i typiskt tjejiga färger, vad annars? Dom till vänster är från 0-6 månader och dom till höger 3-36 månader. Dock var dom till vänster alldeles för stora även fast dom var från 0 månader. Jaja vi får se om dom funkar senare. Hon föredrar egentligen MAM's nappar men tänkte i alla fall att jag kunde prova dessa.
 
Annars så är jag sjukt trött i dag. Jag har väl fått sova för länge i natt antar jag. Haha. 6 timmar i streck det är inte fy skam det. Fast jag gissar att storstädningen är boven i dramat. Jag har bland annat dammat hela lägenheten och oj så fint det vart. I morgon ska vi till BVC och träffa barnläkaren och se om Céline växt något mera sedan sist. Fast det är jag ju ganska säker på att hon har med tanke på att hon växt ur storlek 50. Hehe.
Kommentarer
GG säger:

Finolino nappisar ;-)
Starkt jobbat med städningen och skönt att få sextimmars sovpass! Det blir bara bättre och bättre, jag lovar.
Skratt...tror jag var "vaken" fler nätter när sönerna var tonåringar...skratt...

2013-02-26 | 19:49:16
GG säger:

Finolino nappisar ;-)
Starkt jobbat med städningen och skönt att få sextimmars sovpass! Det blir bara bättre och bättre, jag lovar.
Skratt...tror jag var "vaken" fler nätter när sönerna var tonåringar...skratt...

2013-02-26 | 19:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback