Jävla RS-virus.

 
 
Min älskling har blivit sjuk. Min största älskling alltså. Inte så konstigt kanske när han i går fick träna utomhus i snöstorm, det är ju som gjort för att dra på sig en förkylning. Så himla opassande att han skulle bli förkyld just nu. Vi har ju gjort allt för att undvika att träffa förkylda människor på grund utav det här hemska RS-viruset som härjar. Jag är livrädd för det där jäkla viruset. Det är så drygt för man blir så låst liksom. Om vi ska handla tillexempel så kan bara en av oss åka eftersom att vi inte vill släpa med lilla Céline bland alla sjuka människor. Jag förstår inte endel som är på IKEA typ med sina nyfödingar i dessa tider. Jag kanske är överdriven men då får jag väl vara det dom här första månaderna då. Jag tar hellre det säkra före det osäkra även om det låser och stänger in oss just nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback