Även morsan ska ha nya pjucks.




Mamma måste ju också få nya pjucks nu när lillfisan fått två nya par. Dom första paren är från Jimmy Choo och dom fick jag av älsklingen i 5-årspresent. Jag har redan ett par likadana fast i färgen lila men dom har jag haft i 6 år så dom är helt uttöjda och flyger av när jag går. Så Patrik tyckte att det var på tiden att jag fick ett par nya. Dom andra paren är från Fashion by C. Att nitar på skor kan vara så snyggt! Nu längtar jag till våren så att jag även kan använda dessa godingar :-)
Kommentarer
Sandra säger:

Gud vad snygg Jimmy choo skorna är :) trevlig helg :)

Svar: Tack så mycket. Detsamma till dig :-)
Emma Damm

2013-02-22 | 17:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback