Julkort 2013.

 
 
 
 
 
 
 
Här har ni årets julkort med våran lilla prinsessa på såklart. Det blev lite extra allt på årets julkort känner jag. Så pass extra att vi var tvugna att betala 12 kronor per frimärke på varje kort. Jag tog i lite väl mycket denna gång kanske kan jag känna nu så här efteråt. Men det är ju så kuuuul! Det går ju an när man gör 2-3 stycken men när man skickar 13 stycken som vi gjorde så blir det lite väl mycket pengar som går åt. Skulle jag räkna ut ett pris per kort om man räknar ihop allt material för dessa plus frakt så är det minst 120:- per kort. Nästa år blir det bara julkort till dom som skickar till oss i år. Alltså.. förra året skickade vi 15 julkort (I år skickade jag bland annat inte till dom som inte ens hade vett nog att tacka för julkortet förra året) och fick 4 julkort.. haha. Är det så få som gillar att skicka julkort fortfarande? Så synd tycker jag. Man blir ju så jävla glad när man får ett i brevlådan :-) Då menar jag inte att alla behöver lägga ner så mycket tid som jag på julkort, ett färdigköpt går bra. Det är just det att man skrivit dit en adress, namn och skickat det till någon som är grejen tycker jag.
Kommentarer
GG säger:

Det är så fint och oerhört uppskattat, vi blir alldeles varma och glada över Ert julkort!

Svar: Vad glad jag blir att läsa det :-)
Emma Damm

2013-12-17 | 13:29:06
My säger:

Vad fina :)

2013-12-18 | 08:40:17
Bloggadress: http://fromdepptopepp.blogg.se
fotografvesna.se säger:

åh fina tjejen

2013-12-20 | 09:45:05
Bloggadress: http://fotografvesna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback