Arguineguin 2013.

 
Exhalterad tjej på väg till GC.
 
 
 
Vi lekte i Elsa Beskows sagovärld i 2 timmar typ medan vi väntade på att få stiga på planet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Framme på hotellet.
 
 
 
 
 
 
 
 
Baddags :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Första gången Céline fick smaka på glass i livet..
 
 
 
Och så här "gott" var det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lollo och Céline.
 
 
 
 
På vägen hem hade vi turen att få ett eget säte till lillan och som hon njöt ;-)
 
 
Resan var både ris och ros. Rosig med tanke på att vi har fått varit tillsammans alla tre 24/7 i en hel vecka, ingen fotboll eller jobb som kommit emellan. Och ännu mer rosig för hur underbar lillskruttan har varit. Jag vet att alla typ säger att det är lätt att resa med barn men jag har alltid tänkt "så säger dom bara för att man inte ska bli orolig". MEN det stämde ju verkligen. Fast jag tror tyvärr inte det gäller alla för det var många småbarn som tex skrek genom halva flygresorna och som inte alls ville sitta stilla när föräldrarna skulle äta på restaurang. Jag vet inte om vi har fått en ovanligt nöjd liten tjej eller vad det är, väldigt tacksam är jag/vi i alla fall! Riset får resan pga att jag och Céline vart magsjuka i två dagar. Och för att dom två sista dagarna så blåste det storm så man knappt kunde vara ute. Så vi fick ju alltså bara två dagar i solen.. så det var ju lite sådär. Vi åkte vita och kom hem vita kan man säga, haha. Det hade i alla fall inte funkat sola med en sån liten en.. så pass "nöjd" är hon ju inte så att hon redan roar sig själv en halv dag medan mamma och pappa kan sola, mohaha. 
Kommentarer
sanna säger:

Åh vad fin hon är Emma 😍
Gos tjej ni har, kul med mys resa 😄

2013-12-13 | 20:39:28
Bloggadress: http://sannafuentes.blogg.se
Denise - Mamma till Noah! säger:

Så mysigt ni ser ut att ha!

2013-12-16 | 11:15:51
Bloggadress: http://danajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback