Kalasiga tjejer.

 
 
Oj nu var det ett tag sedan jag bloggade. Dagarna bara försvinner! Vet inte vart tiden tar vägen riktigt.. hehe. I går var vi i alla fall på kalas till moster/syster Malle jag och min lilla dotra. Då var det så klart kalasbyxor, klänning och toffs som gällde för min lilla skrotnosa. Även mamma fick ha klänning dagen till ära.
 
I dag har jag städat, städat och åter städat. Jag fattar inte hur det kan bli så skitigt på så kort tid.. eller mest är det väl hunden som drar in all skit. Men dammet och oredan kan vi ju inte skylla på han. Och än har inte lilla Céline börjat röja runt här hemma. Tänk hur det ska se ut då. Oj oj oj.
Kommentarer
Ida säger:

Så gulligt med tofs! Vart har du köpt själva snodden? Hittar aldrig tillräckligt små :(

Svar: Ja jag har letat som en galning :-) Tillslut lyckades jag hitta små snoddar på Ica Maxi här i västerås av alla ställen.
Emma Damm

2013-04-20 | 21:10:10
Bloggadress: http://idafanclub.blogg.se
Torie säger:

Lika vackra båda två! <3

Svar: Tack hjärtis! ♥
Emma Damm

2013-04-21 | 12:42:56
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback