Det här med storlekar.

 
 
Ja det här med barnkläder och storlekar alltså. Här ovan är några av Célines absoluta favoritkläder som hon fått av sin farmor och farfar. Bilderna är tagna i dag och det roliga med dom här kläderna är att det står att det är storlek 50 på dom?! Céline har liksom storlek 62 nu och först nu sitter dom helt perfekt. Det är roligt det där med dom olika storlekarna från butik till butik. Jag var därför tvungen att jämföra dessa kläder som tydligen ska vara i storlek 50 från Lingon&Blåbär mot en body från H&M och byxor från Kappahl, även dom i storlek 50.
 
 
 
 
 
 
Lite skillnad på storlek 50 och 50 va? Haha.
 
Kommentarer
Camilla säger:

Hej, Camilla här från fredagsgruppen på Öf! Nuuu så tog jag mig äntligen tid att kolla in din blogg och dina smycken! Du är ju super duktig! Love dina ugglor!! Ugglor ugglor! ;)

Svar: Tack Camilla :-) Ja det ska vara ugglor helt enkelt ;-) ses i morgon. Kram
Emma Damm

2013-04-30 | 21:07:25
Hanna säger:

Jag har tänkt på precis samma sak! :) Tora har stl 62 i kläder från H&M nu men i kläder från Polarn o Pyret är stl 50 precis perfekt nu! Galet! :)

Svar: Ja det är verkligen helknasigt det där :-P
Emma Damm

2013-05-09 | 21:22:06
Bloggadress: http://ourfamily.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback