vart har Emma tagit vägen?

Jag har hört att endel runtomkring mig undrat vart jag tagit vägen. Ni kan vara lugna.. Jag lever. Jag känner inte alls för att göra mycket annat just nu förrutom att vara hemma och boa in mig. Och jobba. Och promenera. Typ lite som att jag har gått i ide här i 9 månader. Haha. Nää riktigt så illa är det inte. Jag var faktiskt i Sthlm i helgen med Malin och kikade lite. Var även på nya Hamilton filmen i går. Med älsklingen. Ja ni ser jag umgås mest med familyn nu. Det har väl också med boningen att göra. Jag vill ha det lugnt och tryggt liksom. Haha. Kan tyckas tråkigt men jag tycker tvärtom. Jag tycker just nu att det skulle vara supertråkigt att sitta på värsta partyt och lyssna på fulla dejtingshistorier. Man har sina olika skeden i livet. För bara 5 månader sedan älskade jag att festa liksom. Fast det är väl annorlunda att festa nykter och onykter I guess. Nej som sagt boning är det här. Och som jag trivs med det :-)
 
Kommentarer
GG säger:

Klockren analys! :-)

2012-09-11 | 12:10:35
Karolina Hollsten säger:

Emma, det är helt naturligt att känna så. Jag fick samma känsla som du och älskade varje sekund av mitt liv under graviditeten utan att sakna det andra livet det minsta <3
Puss och kram

2012-09-11 | 19:32:05
Bloggadress: http://www.karolinahollsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback