Vecka 25.

 
 
Shiiiit en hel månad sen jag sist skrev. Ni är så tappra ni läsare som fortfarande klickar er in varje dag trots no update. Meeeen nu kommer det äntligen en :-)
 
Jag är nu i vecka 25, går in i 26 i övermorgon. Vilket betyder att bebben nu har en chans att överleva utanför livmodern :-) Med hjälp av respiratorer, monitorer och mediciner givetvis. Nu längtar vi till vecka 30 för då är det "bara" 10 veckor kvar till vi får träffa plutt. Det börjar kännas att man är gravid nu trots att magen inte är överdrivet stor ännu. Foglossningen slog till runt vecka 20. AJJAJJ. Vilket betyder no more promenader vilket också i sin tur betyder en rund och glad kexchoklad mami. Men vad spelar det för roll med tanke på vad jag får i utbyte? Det är en världslig sak när allt kommer omkring.
 
Barnrummet är nästan helt klart, det ska bara upp lite väggkuber och tavlor och sånt där krimskrams innan fotning. Det mesta till bebis är även inhandlat vilket känns skönt. Det är så himlans kul att shoppa bebisprylar. Roligare än att shoppa kläder till sig själv. Och då ÄR det roligt :-) Och när det nu är första barnet så får man faktiskt köpa allt nytt med gott samvete tycker vi ♥
Kommentarer
GG säger:

Ser riktigt fint/bra ut :-) Önskar Er all lycka på vägen!

Svar: Tack så hemskt mycket GG :-)
Emma Damm

2012-10-10 | 11:27:35
aliengirl ^w^ säger:

Oh shit, you're gonna be a parent! :D
Grattis!

Jag tänkte ta och skriva en fråga till dig, jag har också börjat trycka teckningar..alltså mina egna och inte någon annans teckningar på plagg, men jag undrar vad du använder för att trycka på plagg? Alltså gör du det själv. :)

Kan också säga att jag blev jättenöjd med plagget jag beställde från dig i våras eller sommras. Love it! ^^

Svar: Hej tjejen!Tack så hemskt mycket :-)
Jag lät dem bli upptryckta på ett tryckeri här i Västerås. Så jag tryckte aldrig själv :-)
lycka till!
kram
Emma Damm

2012-10-20 | 15:02:17
Bloggadress: http://aliengirllouise.blogg.se
frida säger:

Åh, så himla mysigt. Hade helt missat att du/ni var preggers. Stort grattis!!!

2012-10-21 | 17:37:42
Bloggadress: http://hellomiami.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback