Vecka 30.

 
 
Woop vecka 30 och en ny bild. Jag vet by the way att mina graviditetsbilder är ganska så "tråkiga" på det viset att dom nästan ser likadana ut varje gång. Men det är just det jag strävar efter. För då ser man i efterhand lättare hur magen har växt liksom :-)
 
Som jag har längtat till vecka 30. Det har varit som ett delmål och jag har tänkt att gud så skönt att i vecka 30 kunna tänka att det "bara" är 10 veckor kvar av graviditeten. MEN! Nu när jag väl är här känns det längre än någonsin till vi får se vår älskade skatt. Det känns som att ju närmare målet man kommer veckomässigt desto längre tid är det kvar. Är inte det konstigt? Det kanske är för att dom sista veckorna är som tyngst? Nu börjar även fötterna att svälla och vatten samlas i min kropp. Haha alltså det här med att vara gravid. Det kan vara rätt mysigt i bland men det är ingen piece of kaka. Jag saknar min egna kropp och att få ha den för mig själv liksom även fast att det är helt underbart att vår bebbe har just min kropp som sitt hem. Äsch det är svårt att förklara.  Men jag hade inte velat byta. Tänk vad man missar som kille.. att inte få känna dom första sparkarna INIFRÅN. Då är det värt att låna ut sin kropp i 9 månader ♥
Kommentarer
V säger:

<3

2012-11-13 | 15:20:51
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback