Längtan.

Magmyyys.
 

Bebis har börjat leva loppan om kvällarna. Den är helt galen där inne. Gör volter, sparkar och har boxningsmatcher. Och nu har bebis blivit så stor och stark också så det känns verkligen :-) Det är inte lätt att somna om kvällarna när den drar igång vill jag lova er. På lördag är det by the way 2 månader kvar till beräknad förlossning. Förrut har jag alltid bara tänkt i veckor för det har alltid låtit kortare än månader men 2 månader låter faktiskt inte så lång tid längre. Tur att julen och allt vad den för med sig kommer nu i december.. den månaden kommer nog att gå fort. Åh vad jag längtar till vi ska börja julpynta, baka och dona här hemma. Den 1:a december har vi bestämt att allt ska upp. Till och med granen ska upp så tidigt i år. Annars hinner man ju knappt njuta av den. Jag har köpt lite mer julpynt i år för vi har inte haft mycket alls tidigare då jag inte har brytt mig så mycket om sånt förrut. Men i år så ska det bli pynt! Jag gissar att det har med gravven att göra, man blir ju så pysslig och donig då.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback