Åh vad jag vill flytta.

Gaaah vad jag skulle vilja flytta till hus NU. Jag är så trött på att bo i denna lägenhet. Låååångt till parkeringen, låååångt till soprummet, jobbig trappa och trång hall. Små saker kan tyckas kanske men som i vardagen och tillsammans blir stora. Grejen är att vi hittat det perfektaste finaste lilla huset för oss också med ett bra pris, men då måste man ju ha sålt sitt nuvarande place så att man har råd med det där huset. Och det har vi ju inte. Det är så mycket som ska klaffa. Dessutom är det redan budgivning på huset vi vill ha.. Men det är ett sånt där hus som vi säkert kommer ångra att vi inte köpte.
 
 
Kommentarer
V säger:

fan i helvete, vad jag saknar dig!

Svar: Men åååååh sötan! Saknar dig med. Massa kramisar till min viceklipick!! ♥♥
Emma Damm

2012-11-06 | 09:49:19
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback