Typiskt-min-oturs-morgon.

En underbar bild som jag tog på pappa och min brorsdotter Alina i helgen.



Fyfan tänker jag börja detta inlägg med. Ja fyfan. Det förklarar min start på denna dag. Det har verkligen varit en typiskt-min-oturs-morgon hittills och klockan är bara nio liksom. Det började med att mina favvojeans gick sönder. Efter det skulle jag ÄNTLIGEN börja cykla till jobbet hade jag tänkt. Men då var så klart nyckeln till cykeln borta. Granntanten satt i fönstret och glodde medan jag sprang in och ut och testade nya nycklar. Ahh så störande med grannar som ska granska varenda steg man tar!! Jag hittade såklart inte nycklarna. Klockan tickade och jag sprang till bilen. Vad händer då? JO jag tappar mobilen och den studsar in under bilen bredvid min. Jag får lägga mig på alla fyra och krypa så gott som under bilen och dra fram min mobil. Då är det såklart sprickor i glaset. Yippiiieee!! VARFÖR tog jag bort min bumper från iPhonen och satte på det där satans hårda Marc Jacobs skalet i stället? Jo för att det är snyggt. Jag har alltid varit emot hårda skal just pga detta. Men så har jag inte slarvat något med mobilen på länge (tappt den dvs) så jag tänkte att nu är jag vuxen nog att använda ett hårt snyggt skal.. vad hände. Mhmm.. nu blir det bumpers för hela slanten igen. Det blir kul att se vad denna dag har att erbjuda.
Kommentarer
iiiden säger:

Åh lät inte som en trevlig morgon!

2012-05-08 | 18:20:48
Bloggadress: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback