Kladderi.

 

Jag ritade lite med brorsdottern min som var med på jobbet i dag. Och självklart lyssnade vi på en massa Melodifestivalslåtar, ungen kan ju redan flera utav låtarna! Mysigt att ha någon där också eftersom att jag är själv på kontoret varje fredag. Det känns tomt. Jag skulle ju kunna ha med Hugo men jag tycker det är så drygt att förklara för varje kund som kommer in hur gammal han är, vad för ras han är, vad han heter osvosv. Sen ska det klappas och gullas. Visst är det sött men efter tre kunder inom 10 min så är det inte så sött längre. Haha.

 

Men nu är det i alla fall helg och det är så jäääävla skönt att sitta här i soffan med en filt och veta att man har en heeel helg framför sig. Vad som händer vet jag icke ännu. Jag skulle vilja gå på någon bio i dag men det går ingen som faller mig i smaken.

 

Ha en fortsatt trevlig fredag peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback