Inför helgen och hjärtesallad.




Shit är det torsdag i dag? Den här arbetsveckan har ju gått något sjukt fort! Eller ja den är ju inte helt slut ännu men i morgon eftermiddag så :-) Då ska vi hem till mammi och pappi på "Laranzarote-kväll" Vilket innebär att vi med en annan familj ska kika på vårt gamla videoband från när vi alla var på Lanzarote typ 1997(?) tillsammans. Sen blir det ju käk och sånt därrrnnnt så klart. Så jäklarns mys ska det bli. Jag älskar att blicka tillbaka på gamla fina minnen :-) På lördag blir det ännu en fotbollsmatch på swedbank park, VSK Fotboll–Gamla Upsala. Ja det stavas med ett P. Och jag ska såklart dit och kika och frysa arslet av mig i vanlig ordning. Med familjen denna gång dock. Jag sitter alltid ensam på träningsmatcherna i feb-mar-apr och fryser. Jag plus kyla går inte riktigt hand i hand. Snacka om att ställa upp för varandra egentligen. Haha.
Well för att återgå till vad som händer i helgen. På söndag är det ju våffeldagen så då ska vi hem till syrran med hundra andra pers typ och mosa våfflor. Mums. Ja sen var det väl typ inget mer för nu.


Bilden ovan är från inflyttningsmiddagen hos syrran i helgen. En liten kvist låg helt ensam bland ruccolasalladen. Full med hjärtan liksom. Något måste det betyda. Cuteness ♥
Kommentarer
louise säger:

Säljer du fortfarande plagg?

Jag hade tänkt kanske köpa något från dig! :)

2012-03-23 | 08:21:23
Bloggadress: http://aliengirllouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback