F-I-A-S-K-O.



1. Älsklingen på G med lite popcorn. 2. Sarah Dawn Finer glittrade. 3. Christer&Lotta var på G. 4. Något som fick namnet Rock-Olga av mig och Pat.



Mellofestivalen stavas FIASKO. Haha. Ljudet i hela arenan försvann i ungefär 25 minuter. Så vi hörde ju inte ett skvatt. Och vi såg ingenting pga ballonger, plakat och massa skit. Superkul liksom. Dessutom var all personal som jobbade där otroligt otrevliga :-/ OCH så hade vi ett par bakom oss som vi misstänker var påtända eller något för dom var helt galna. Vakterna fick komma och säga till dom flera ggr. Tjejen satt bland annat och spottade popcorn på oss framför. Vi drog hem 20 minuter innan det slutade typ. Haha. Så ovääärt. Men det var en mysig helg trots det. Nästa helg hoppas jag dock på lite festande, jag har ju haft tre vita helger på rad nu så jag är lite tagg på en festkväll. We'll see. Först måste man ju ta sig igenom hela veckan. Suck.


Kommentarer
Diman Dilir säger:

låter som om det vart en jobbig kväll, jag hade det mysigt i soffan1:)

2012-03-07 | 16:15:09
Bloggadress: http://dimandilir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback