What's happening in my home!?




Vad är det som händer i min lägenhet!? KAOS!

Lugn det är bara lite renovering av köket när vi ändå håller på liksom. Pappa och Patte håller i skrivande stund på att byta ut bänkskivorna, diskhon och blandaren. Det kommer garanterat för- och efterbilder. Som jag alltid skriver men aldrig visar, jag vet. Men anledningen till varför jag inte har visat golvet än är för att det ser ut så här som på bilden just nu, kaos. Det är lite svårt att ta bild på det nya golvet då som ni förstår ;-) Förresten tror jag inte att det är så intressant för er att se golvet men jag ska i alla fall visa just för att jag lovat! Jag har varit sämst på att ta för och efterbilder i denna lägenhet, vilket jag verkligen ångrar för oj vilken skillnad det är sedan vi flyttade in. Våran lägenhet var äckligt sunkig när vi flyttade in ska ni veta. Fifaaaan så skabb. Nu har vi i stort sett snart renoverat hela skiten. Och ja det tråkiga är ju att man "växer" med den så man ser ju inte skillnaden på samma sätt själv :-/ Så dumma mig som inte tog några kort förut!
Kommentarer
Natta säger:

Okey tack! :) men akademibokhandeln säljer inte dom bara böcker? :O får ta en sväng förbi där någon dag och kika :)

2012-01-27 | 11:05:54
Bloggadress: http://fotonatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback