Till mina föräldrar ♥





Tack för allt ni gör för mig. Tack för att ni alltid har funnits där för mig. När allt har känts som jobbigast så har ändå ni alltid funnis där för mig, som en tryggande borg. Jag vet inte hur en förälder ska vara för att den ska vara bättre än någon utav er, det är för mig helt omöjligt. Jag önskar att alla kunde ha lika underbara föräldrar som mig. Jag vet ärligt inte vad jag skulle vara utan er. Det är svårt att skriva ner detta i ord och meningar. Det finns liksom inom mig.. om jag skulle kunna sätta ord på precis allt jag känner och tacka er för allt så skulle detta bli ett milslångt inlägg. Men jag vill att ni ska veta att jag för alltid kommer vara er för evigt tacksamma. Både jag och Patrik ♥

Jag älskar er något otroligt mycket!!
Kommentarer
Patrik säger:

Tack för all hjälp med köket och lägenheten! Världens bästa svärföräldrar har jag!

2012-01-27 | 22:54:25
Viktoria säger:

<3

2012-01-28 | 12:26:53
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback