Happy new year in pics.



Finaste Karro hade fixat jättegoda snittar.




En del av gänget.




Hela gänget, förrutom Jim som tar bild da :-)





Vi tävlade om 2011 i frågor.. jag och älsklingen kom näst sist, exakt samma poäng och allt. Tävlingen var individuell så det var ju lite kul sådär.





Micke var kung på att vispa grädde!





:-)




Jag visade mina skills, att gå på knäna med bena.. ja jag vet inte vad man säger? Äsch ni ser ju. Min vighet har det aldrig varit några problem med.






Bubbel för hela slanten :-)











Jag hade tappat bort kameran.. Och här hittades den. Asså va i helvete? Haha






Sen traskade vi till Varda där vi hittade James :-)





Micke var så snäll när mina fötter dog av skorna, vi bytlånades. Det gick dock inte så bra för honom att få i foten. Haha





Bild från tolvslaget ♥ Mi gawd I luuuuv him sooo!






Patte gick all in!





Asså vafan, 9XL finns det liksom? Tydligen.





Sedan tog jag och älsklingen efterfest oskulden. Vi drog till Blommé och hans söta tjej.





Schleeeetna!


Tack till alla inblandade i går för en supertrevlig och kul kväll!! Och gott nytt år till alla fina läsare!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback