Roses are pink my love violets are blue..




I går kom min älskade hem med en bukett rosa rosor. Min lilla snutte. Han kan han ;-) Jag kör på ballonger och han kör på blümchen. Så egentligen kan vi ju båda :-)

I går hade jag inte tid att skriva för dirre efter jobbet så åkte jag och handlade lister och massa annat som vi behöver till renoveringen. Jag ääälskar att strosa runt på Bauhaus själv. Sedan började jag såga och spika lister. På det viset är jag fan som en karl. Fast varför ska man säga så egentligen? Varför skulle inte vi damer kunna göra sådant också? Jag tycker ju att det är kul så. Efter det målade jag, satte upp en hylla och småfixade. Najs najs. Men i dag får Patte lista lite han med.. det är jäkligt många lister till som ska upp.

På lördag ska tjejorna komma hem till mig på middag. Det är min tur nu. Och nog har jag dragit ut på det. Jag kommer att köra på tacos.. det är ett säkert kort. Mina laga-mat-kunskaper är inte dom bästa ska jag säga er. Men det är inget jag strävar efter heller. Och är jag väl i köket och ska laga mat så ska alltid Patte lägga sig i (Han vill bli kock). "gör si, går så istället" Då skiter jag hellre i det. Hans lag ska ha inkilning för dom nya grabbarna i laget på lördag så han kommer inte att vara hemma när jag lagar maten denna gång. Och nu är han såååå orolig för att jag ska skära mig på knivarna. Men det hade jag också vart för jag lovar er, jag skär mig ALLTID på knivarna. I alla fall dom vassa. Så han säger att han ska skära morötterna och gurkan till dippen innan och lägga dom i vatten till mig. HAHA jag dör.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback