Jävla skrapning.




Asså jag får spel på att skrapa rutorna varje morgon. Och speciellt när man måste skrapa även inne i bilen, OCH när det är så där jättefryst på rutorna ni vet så att det knappt går att få bort. Det är typ tre lager med is/frost. PANIK med stora bokstäver. I morse skulle jag skrapa i vanlig ordning och tog fram vantarna som ligger i bilen. Vantarna var FRYSTA. Så det var bara att börja skrapa utan vantar. Asså seriöst. Men jaja man ska vara glad att man ens har en bil. Tycker så synd om alla som får sitta och vänta i kylan på bussen eller cykla till jobbet.

I kväller är det Stockholm som gäller. Vilket fint rim. Vi åker runt 20:00 i och kommer hem runt 08:00 på morgonen. Så det blir en nattvisit i Sthlm kan man säga. Det är lite kul sådär för mamma och pappa ska sova hos oss i natt så dom kommer ju inte ens märka av att jag är borta, höhö. Om dom inte vaknar vi sju dvs, men det tror jag inte ;-)

Men gud vilket töntigt inlägg, pallarnte..
Kommentarer
Viktoria säger:

Haha! Have a blast in Stockholmia, my love! Töm inte sparkontot på skumpa bara! ;-) <3

2012-01-20 | 10:14:18
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/
Viktoria säger:

Haha JA, men du får lova att vara försiktig iaf, allt kan ju hända där borta i storstan vettu! ;-)



Åh, tycker du det? Tack! :D Jag har ritat den själv i PS, är fan nöjd för att vara första försöket. :-) PUSS!! <3

2012-01-20 | 10:55:56
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/
alexandra säger:

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-01-20 | 14:29:36
Bloggadress: http://thisisalexandras.blogg.se/
Ida säger:

Prova ha en filt på rutan eller nåt sådant, såg en som hade det för några år sedan, kanske funkar. Om den inte fryser fast vill säga ;)

2012-01-20 | 22:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback