Erikslund.

 

Nu är jag hemkommen från en liten tripp på Erikslunds shoppingcenter med Karro och hennes lilla Junia. Sötaste ungen med sötaste skorna! Hon säger så kuliga grejer den lille tjejen. Jag hittade det jag letade efter, svart skokräm till pjucksen på Scorett och ett halsband som jag ska ha när vi åker till Sthlm i morgon. Så nu är det fixat med outfit och allt, förhoppningsvis, för jag är faktiskt fortf. en tjej och vi kan ändra oss snabbt när det gäller sådant. Men jag verkar ha allt under kontroll i alla fall :-) Eller allt och allt, det ska jag inte säga men bättre koll än i går i alla fall ;-) Jag är en planeringsmänniska ända ut i fingerspetsarna kan jag lova er. Har jag inte kontroll över det som hända skall så får jag lite smått panik. Bra eller dåligt vet jag icke. Kanske en blandning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback