Patriks uppväxt i bild.




I går var vi ju i Katrineholm där min älskling är uppväxt och hela hans familj och släkt fortfarande bor kvar. Vi började kika på massor utav kort från när han var en liten söt lintott. Jag har alltid älskat att kolla på gamla bilder. Jag kan sitta i timmar. När jag kom hem till mormor eller farmor när jag var yngre så var det första jag gjorde att slita ut albumben och kika på bilder. Det är så kul att se hur det var när man var mindre. Och det sprider en sådan värme när man sitter där och tittar tillbaka på det gamla.. Och i bland kan man till och med känna känslan man hade på bilden. Nu var ju inte jag med på just dessa foton eller den tiden som var då men det var lika varmt och kul att se dom. Det är så fint att se hur fin uppväxt min älskling har haft. Precis som jag. Man ser på bilderna hur mycket kärlek och värme det var/är även där i deras familj, det är nog därför Patrik är så underbar som han är i dag. Vi fick en hel bunt med kort och dessa försöker jag nu sortera i en någotsånär åldersordning i ett till album. Nu tog dock fästkuddarna slut så det får bli en paus till i morgon :-)
Kommentarer
Viktoria säger:

Åh. Myz. :-)

2012-02-27 | 22:47:46
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback