Oh the bitter winds are coming in, And I'm already missing the summer...




Ja dom är ngt sjukt duktiga dom där systrarna Klara och Johanna. Tänk om man hade hälften av deras pipa. Haha.

FYI så är det min och Pattes bästaste TV-kväll i veckan i kväll. Först Sveriges Mästerkock och sen Fuskbyggarna. Härligt att det börjats sända lite bra program på tv:n igen. Det är väl det enda positiva som vintern har, men å andra sidan sitter man väl kanske inte framför tv:n så mycket om sommaren.

Jag tror att det tog mig minst 15 minuter att skriva detta inlägg. Jag försökte och försökte komma på något mer att skriva för att göra det hela lite mer intressantare, men icke. Nu ger jag upp!


Ps. Jag tror jag ska börja spara till en gammal jukebox. Fan vad coolt det skulle va!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback