Me went dip dyed.

Mitt fina hår :-)

 

 

Malles första dip dye. Mig får hon experimentera på, haha.

 

Ja som skrivet så fick jag mig en dip dye i går av fröken frisör i familjen. Och jag är så sjuuukt nöjd. My sissy too :-) Jag gillar att det liksom inte vart för extremt ljust nedtill, utan en rätt så mjuk övergång. Vill ni också har en cool dip dye eller frisyr i över huvud taget och befinner er i västerås så gå till Malin Damm på Kloak, ligger på Kungsgatan. (Utsedd till västerås bästa frisör salong by the way.) På fredagar har dom dessutom after work där och grejer. Annars kan ni ju alltid gå dit och kika på den sjukt coola inredningen och deras olika konstutställningar :-) Dom har även jävligt goda kakor där just nu, hahahaha!! Jag är for your info. inte ombedd att skriva detta inlägg utan jag gört för att jag vill och för att Kloak är den bästa salongen liksom. Inte svårare än så ;-)

Kommentarer
Viktoria säger:

Fierce! :D

2012-02-16 | 09:25:40
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback