Kalas med fiskedamm och marängsviss.




I går fyllde min yngsta brorsdotter tre år och självklart var vi på kalas. Jag fattar inte hur tiden kan gå så fort, det tre år sen hon föddes liksom? Känns som typ ett år sedan. Well well vi blev bjudna på marängsviss och sedan vart det fiskedamm. Hon fick även sin efterlängtade gitarr. Sötan.
I går tänkte jag nej nu ska det inte bli något mer festande på ett bra tag framöver. Sen kommer jag på, justja Tories avskedsfest nästa helg. Hon flyttar nämligen utomlands snart. Och den får man ju INTE missa. Men sen efter nästa helg är det = VITT som gäller. Fan det har blivit på tok för mkt fest på senaste alltså.

Snart ska jag till naprapaten och knäckas i både nacke och rygg. Åhhh vad jag hatart, när han ska knäcka till skiten alltså. Men masseringen är ju ljuvlig. Och efteråt är man som en ny människa. För ett tag i alla fall, haha.
Kommentarer
jeanette säger:

sv : hehe tack snälla :P

2012-02-06 | 21:52:55
Bloggadress: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback