Jävla nacksmärta!


Jääävla skit vad ont jag har i nacken i dag kan knappt vrida skallen. Jag avlider. Voltaren gel måste på riktigt vara ett skämt. Jag känner dessutom att jag håller på att åka på en förkylning. Och vi som ska på Rebecca & Fiona i morgon. Typiskt min fucking otur. Men jag tänker gå ändå, har ju köpt biljett och allt. Blir väl bättre efter en drink eller två ;-) Haha. Jävla smygalkis (Typiskt min och Tories humor). Nej nu ska jag inte bli en provocerare här.

Jag vill shoppa i dag, en hel massa. Men jag tänker inte görare. No not one bit. Jag ska stå emot suget. Men tänk att få plöja igenom massa butiker och liksom bara shoppa loss. Oh gawd. Men jag har faktiskt lite kläder som ska komma på posten snart. Förhoppningsvis redan i dag så att jag kan ha på mig klänningen och jackan i morgon :-D
Kommentarer
Viktoria säger:

Haha! Men vafan! Du vaknar med rödsprängt öga, jag vaknar med rödsprängt öga. Jag får nackspärren från helvetet, du får nackspärren från helvetet. Du smygalkoholiserar bort din smärta, jag smygalkoholiserar bort min smärta. Vad är det som händer här? XD

2012-02-03 | 12:37:26
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/
Viktoria säger:

Haha toffel? Vilka syftar du på då? :p

2012-02-03 | 15:05:07
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/
Viktoria säger:

men VA?! vafan, jag fattar inte vilka du menar?! Haha! <3

2012-02-03 | 22:30:33
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback