Ang. årets Mello.








Jag brukar ju inte gilla Mello alls och inte ens titta på det. Men i år gjorde jag det eftersom att Helena Bergström är en av programledarna. Jag älskar henne och alla filmerna hon varit med i. Speciellt Black Jack och Änglagårdsfilmerna. Älskar när hon är 150 kilos Lasse Ekström. Bäst ju. Haha. 02:14 "En gång så tittade jag på schlagern med mina kollegor och då hade dom köpt nachos.. Ja jag bara reste mig och gick ja" Haha typiskt min humor. I alla fall så älskar jag dessa två bidrag ovan. Sjuuukt bra. Lite klass liksom. Jag trodde aldrig att jag skulle skriva detta men nu gör jag det: Nästa vecka måste jag bara se andra chansen också!

Nu - off to Katrineholm!
Kommentarer
Julia och Hazal- Skoliosbloggen säger:

Älskar Loreen! Även lisa var riktigt duktig:)

2012-02-26 | 09:52:31
Bloggadress: http://julhaz.blogg.se/
Viktoria säger:

Haha, nu dööör jag av garv här hemma! Alltså såhär var det: jag blev sen som vanligt och sket i ICA Maxi och tänkte att jag kör en fuling, så jag gick till Ettan och skulle köpa någon äcklig djupfryst sak, men så var det någon som hade gjort en avbeställning på den där gräddtårtan, så då högg jag den innan någon annan hann. Fast alla andra gäster tyckte den var mycket godare än vad jag gjorde, så nu ångrar jag mig lite att jag inte köpte marsipanen iaf. ;-)



På dom här bilderna har jag inte använt nå filter, dom är bara straight up from the iphone! ;-)



PUSS KÄRLEK! <3

2012-02-27 | 09:52:44
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/
alexandra säger:

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer!)

2012-02-27 | 14:06:33
Bloggadress: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback