Vecka 35.

 
Jag är nu i vecka 35. Vilket betyder att det är 5 veckor kvar till BF. Så himla skönt att kunna säga att man är i vecka 35 men samtidigt den jobbigaste veckan hittills. Pheeww för denna foglossning. Vet ni hur mycket jag längtar till jag kan ta långpromenader igen? Något så sjuuuuukt mycket. Och mitt face då.. det är klotrunt nu. Fötter och händer likaså. Man blir ju lite rädd för sig själv. Och ännu mer när man vet att det är över 1 månad kvar. Kanske, den kan ju faktiskt dyka upp/ut tidigare också :-) Dock blir nog den här veckan den sista arbetsveckan innan jag går på mammaledighet.. känns helt sorgligt på något vis men jag pallar inte mer. Man måste lyssna på kroppen och gravid det är man inte många gånger i livet. Inte kommer jag att vara det så många gånger till i alla fall ;-)
 
Nu vill man bara ha bebis här och kunna gosa med den.. se vad det är för en liten en där inne. Jag är så nyfniken på könet nu att jag tror jag smäller av. Men jag känner fortfarande att vi gjorde rätt som inte tog reda på könet. Det ger en liten extra pirrhetskänsla av att gå och undra och gissa hela tiden liksom :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback