Sjukstugejul.

 
 
 
 
 
 
Julen kom och gick. Och hälften av oss var sjuka. Och dom som inte var sjuka på julaftonen åkte på det dagen efter. Inte roligt. Nu längtar jag till nästa jul för då har vi nästan en ettårig bebis.. vad mysigt. Just det på tal om bebben, nu är det 25 dagar kvar till BF. Och ja nu börjar det bli tungt kan jag lova er. Det går nog aldrig att föreställa sig om man aldrig varit höggravid. Knölarna på fötterna är nu ett minne blott men det är positivt för då brukar det vara nära säger pappa. Fast jag tror ändå att jag kommer att få gå över tiden minst en vecka. En vecka, vilken kort tid i vanliga fall.. men nu.. pheeww som en månad. Haha.
 
I morgon är det nyårsafton och detta år har vi för första gången valt att fira den helt själva. Jag, Patrik. Hugo och så bebisen i magen så klart. Jag orkar inte med något annat i år. Men självklart blir det fin middag och champagne. Eller nja.. alkoholfri cider ;-) Det kommer nog att bli mysigt.
Kommentarer
Malle säger:

Antingen får hon komma innan jag åker eller när jag kommer hem!

Svar: Ja eller han ;-) Men jag hoppas i så fall på innan!
Emma Damm

2012-12-30 | 11:39:13
Bloggadress: http://malland.blogg.se
Malle säger:

Snygg tårta btw, jag smakade den aldrig..

2012-12-30 | 11:43:01
Bloggadress: http://malland.blogg.se
Torie säger:

<3

Svar: ♥ dig!!
Emma Damm

2012-12-30 | 13:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback