Tory Burch.




Wiiiie nu har mina första Tory Burch flyttat hit :-) Så länge som jag velat ha dessa. Jag valde mellan dessa och mina gamla Jimmy Choo's (klicka för att se vilka) för 5-6 år sedan. (Oh my gawd I can't believe it's been that long) Well I bought the Jimmy's back then :-) Och dom Jimmysarna finns det flera roliga (hrmm not so roliga) historier om. Jag har kvar dom och använder dom fortfarande, flitigt! Det är det som är det bästa när man köper lite dyrare skor - dom håller längre. Jimmysarna kostade 3500 kronor back then. Ganska mycket för att vara flats. Dock så har dom ju töjt på sig något rejält eftersom att dom är i äkta skinn. Så ja jag tappar dom ju mest hela tiden när jag har dom.. Då menar jag tappar, dom flyger typ 2 meter framför mig i bland.. då fortsätter jag alltid bara att gå och tar upp dojjan, inga konstigheter liksom. Haha. Dom är inte särskilt snygga heller längre men jag älskar dom.. Men det gör inte dom i min familj ;-) Hahaha. Nu ska dessa bli mina nya älsklingar... för skor - dom ÄLSKAR jag!!
Kommentarer
Hannah säger:

3500:- kostade dom där Jimmy Choo momosarna :-)

2012-04-05 | 09:44:36
Emma Damm säger:

SV till Hannah: Okej tack ändrade det :-)

2012-04-05 | 10:27:19
Malle säger:

Du dem för va ju ändå snygga... Fast idag hade jag nog tyckt jim' skor är snygga också, not back then you now! Puss du är bäst <3

2012-04-06 | 05:57:05
Sofia säger:

Åh fy vad grymt! Jätte snygga!!

2012-04-15 | 10:33:06
Bloggadress: http://sooq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback