Waiting.





Buu vad trött jag är i dag. Eller seg kanske är det rätta ordet. Men det skiter vi i nu. Jag väntar på att min lilla sparv ska komma och hämta mig för sen ska jag sno audin och växla in pengar för i kväll hörrni, i kväller ska vi beställa resan till THAILAND!!! Yippiieee! Och jag har fått sett vilket hotell Patte har valt. Jag är mer än nöjd. Han kan han min man. Ni får se bilder sen :-)


Annars så väntar jag på att våran "vattenfalls-kran" till badrummet ska komma hem så att vi äntligen kan sätta upp den nya badrumskommoden. Den vi har nu sitter kranen helt löst på plus att det rasar mögliga träbitar från den för dom inte haft något skydd mellan kommoden och badkaret dom hade innan. (Vi har gjort om till dusch.) Den här vi har nu är egentligen inte ens gammal så det är ju tråkigt att dom inte tänkt på det innan. Trä möglar ju när det blir fuktigt en längre tid dårårå. Men som skrivet innan så är den vi köpt nu mycket finare så vi klagar inte. Bara bra att få en orsak till att byta :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback