Back to work.




Fyfan vad skönt att vara tillbax på jobbet! Seriöst i går var nog en av de tråkigaste dagarna i mitt liv. Äntligen får man se lite folk. Jag tror inte att jag öppnade munnen och pratade förrän klockan fem på eftermiddagen i går. Det är ju inte normalt kan jag tycka. Sedan kan jag även tycka att det är jädrans skönt att vara frisk. Nu håller jag tummar och tår för att det förblir så några månader framöver i alla fall.

I morgon ska jag åka och hämta syrran på flygplatsen. Hon har varit spain en vecka. På lördag blire tjej/ute-kväll med tjejgänget. Först ska vi bubbla i mamma och pappas utespa, äta och sedan åker vi in till stan och festar vidare på krogen. Fan vad kul. Det ser jag verkligen fram emot.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback