Höst/Vinter=Two thumbs down, way down.





I morse när jag kom till bilen så möttes jag av frost på alla rutorna. Och utan vante så fick jag börja skrapa. AJJE! Fryst hand. Uscha det är nu man börjar fundera över varför man egentligen bor i detta land. Och på dom flesta bloggar kan man nu läsa meningar som "Åh vad mysigt att få krypa ner under filten med en kopp te och tända ljus" eller "Åh så mysigt att få ta fram den stora mysiga halsduken" NEJ det är inte mysigt, inte någon stans. Jag kan inte för mitt liv förstå det mysiga med det? Det är precis som att det är en grej som man ska tycka att det är mysig bara för att lixom. Nej jag gör tummen ner för både höst och vinter som varje år när de vankas. Och det värsta nu är att det kommer att bli kallare.. en massa massa med kallare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback