Rosa spolarvätska.

 

Dom flesta kollade väl på Rosa bandet galan i går. Jag kände direkt att jag ville hjälpa till på något vis. Så i morse när jag kom till jobbet så köpte jag den rosa spolarvätskan som vi har vars pengar går till cancerforskningen. Kan tyckas onödigt med rosa spolarvätska men det viktiga är ju pengarna till forskningen liksom. Dessutom behöver jag fylla på spolarvätskan i min bil.

 

Snart ska jag åka mot flygplatsen och hämta upp allra käraste syster. Jag har saknat henne a bunch. Så jag ser verkligen fram emot att få se hennes vackra fejs! Åhh i kväll är det Robinson mitt favvoprogram. Idol börjar bli mer och mer bra också tycker jag.

 

Nej nu: Back to buisness!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback