PG var bäst på plan. Woop woop.





Jag gick på matchen i går i alla fall. Ensam som jag skrev. Och jag vart inte alls lika nervös då. Jag är så glad att jag gick för vilken match det var! Och så stolt jag är över min älskling som var GRYM i går! Han vart även matchens lirare och det var han verkligen värd. Nu är allt som vanligt igen efter alla dessa månader med bryten fot ;-) För att citera deras tränare Eric efter matchen:

"Framhävas måste också Patrik Grönvall, som gjorde första startmatchen på över fyra månader.

– Han betyder jättemycket för vårt presspel och är otroligt aggressiv. ”Grönis” visar ett så stort hjärta och är modig i alla situationer. Han viker inte en tum någonstans och är precis vad man behöver i ett lag. Hans kampvilja smittade av sig över hela laget – helt fantastiskt att se honom spela igen, säger Erik Acar – som inte kunde låta bli att fortsätta:


– Han är som en stor tsunami som sköljer över motståndarna. Skönt att se vilket hjärta killen har
."


Stooolt flickvän!
Kommentarer
Vickzzzzz säger:

Åh, vad roligt. :-)

2011-10-10 | 11:58:36
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback