Onsdag.



Mindre än två veckor kvar till Thai! Åh my gawd. Nästa vecka ska jag ta andra tvinrix-sprutan också. Aj den gjorde så ont. Absolut inte när hon satt in nålen men när hon sputade in innehållet och efteråt. Jag kunde typ inte lyfta armen på en timma.. så jag fick köra bilen med en arm när jag åkte hem. Men whatever det viktigaste är att den tagits.

Och i morgon ska jag till syrran på hennes salong och färga håret.. för klippa det får hon då inte. Men jag vet att hon kommer att tjata om hur slitna topparna är och bla bla. Nej hon får allt nöja sig med att klippa av 10-15 cm på Patte G. Äntligen. Jag gillar halvlångt hår på killar men inte för långt! Och nu kan jag lova att det är för långt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback